چاپ بلوط

چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر کربلا , چاپ بنر شبانه روزی , بنر

چاپ بلوط

چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر کربلا , چاپ بنر شبانه روزی , بنر

چاپ بنر فوری

هنگامی که از چاپ بنر در زمانی کوتاه و به صورت فوری سخن به میان میاد ، نا خودآگاه بیاد بنر های ترحیم و تسلیت میافتیم ، چرا که معمولا تنها دلیل چاپ بنر می باشد که کارفرما برای زمانبندی و ثبت سفارش از قبل آمادگی نداشته و بدلیل شرایط پیش آمده ، درخواست اخذ هرچه سریعتر بنر را نیز دارد . با فاکتور گیری از عامل فوق دلایل محدودی برای چاپ فوری بنر می توان متصور شد .  زمان چاپ بنر با توجه به تیراژ کار ، میزان حساسیت روی کیفیت خروجی ، ابعاد ، میزان توانایی اپراتور چاپ ، توان و تعداد چاپگرهای وی ، تعداد نفرات در نوبت و … متغیر می باشد  . از مهمترین عواملی که به تسریع چاپ بنرکمک می کند به عوامل زیر اشاره کرد : چاپ بنر های مناسبتی گوناگون در زمان های کم کاری توسط اپراتور و درج نام های خاص مورد نظر مشتری در زمان رجوع ، استفاده از متدهای چاپ بنر با ظرافت کم و سرعت بالا ، افزایش ماشین آلات و پرینترهای چاپ بنر ( که به دلیل محدودیت های مالی و مکانی غیر محتمل تر می باش ) ، قرارگیری چاپ بنر فوری در الویت اقدام ( که به دلیل بی نظمی های احتمالی و ایجاد توقعات نابجا منجر به ضایع شدن حق دیگر مشتریان می شود ) و ارتقا و تقویت عوامل سخت افزاری و نرم افزاری موثر در چاپ بنر ( مانند هیترهای پر سرعت تر ) .

در ادامه می توان افزود که تسریع انجام امور ، علاوه بر رضایت مشتریان ، باعث بهره مندی بیشتر خود متصدیان این امر از زمان و هزینه نیز می شود ، چاپ فوری بنر سبب می شود تا کار تعداد بیشتری از مراجعین انجام شده و این خود سبب افزایش سود آن ها می گردد . در ماشین آلات پیشرفته چاپ ، عرض زیاد چاپگر از ویژگی های قابل توجه آن می باشد . با افزایش عرض چاپگر ، خروجی کار توانایی تولید شدن در ابعاد بزرگ را دارد که این امر سهولت و سرعت چاپ این گونه ها را بالا می برد .  غلطک لاستیکی بزرگ و روان این ماشین آلات ، سیستم تنظیم ولتاژ هد ( که پیشتر به صورت مستقیم و سخت افزاری انجام می شد ، ولی اکنون انجام این کار به صورت نرم افزاری نیز میسر است ) ،  بهره گیری از سیستم های گرمایشی اولتراسونیک که با ایجاد گرمای چند جانبه و ارتعاش به خشک شدن رنگ بنر کمک کرده و در نتیجه سرعت چاپ زیاد می شود ، وجود سنسورهای حساس به اتمام جوهر و اعلام به موقع در شرف این اتفاق ( که سبب می شود تا اپراتور به موقع به تعویض آن پرداخته و جوهر به هنگام انجام کار مشتری تمام نشود ) ، تنظیم درجه حرارت خشک کن ( که بالطبع با افزایش دما سرعت انجام فرآیند افزایش می یابد ) و امکان همزمان تزریق رنگ و اعمال حرارت از دیگر ویژگی های ماشین های چاپ پیشرفته می باشد که تمامی ویژگی های منجر به چاپ فوری بنر می گردد .


چاپ بنر

چاپ بنر ارزان

بدون شک یکی از بزرگترین محدودیات بشر برای خرید اجناس و بهره مندی از خدمات گوناگون ، میزان بودجه اختصاص داده شده به آن امر می باشد ، کمااینکه با وجود بودجه کافی و سرمایه زیاد ، خرید مرغوبترین کالا ها و بهره گیری از کامل ترین خدمات کار دشواری به نظر نمی رسد . از این روی هنر انسان های مقتصد نیز در شرایط کنونی خودنمایی می کند . زمانی که قیمت ها افسار گسیخته شده و روند صعودی روزافزونی را می پیمایند ، قدرت تشخیص خرید کالا و خدمات در زمان صحیح و مکانی مناسب رمز موفقیت اقتصادی می باشد . بَرنوشته و چاپ بنر نیز به عنوان کالایی تجاری  ( با حفظ ویژگی های خدماتی خود ) از این قافله عقب نمانده و دستیابی به آن در شرایط بهینه اقتصادی ، امری قابل توجه می باشد . شاید به هنگام صحبت در مورد چاپ بنر ارزان ، اولین مطلبی که به ذهن خطور کند ، استفاده از متریال ارزان قیمت ، روش های سنتی و کاستن افزونه های دلخواه باشد ( مانند نوشته های دست نویس روی پارچه های چلوار ) ، اما گاهی خدمات با کیفیت بالا و قیمت ارزان نیز یافت می شود . یکی از راه های چاپ بنرارزان آگاهی از میزان دقیق توقعاتمان می باشد . به عنوان مثال شخصی برای عرض خیر مقدم به حجاج در صدد چاپ بنر می باشد ، توجه به این نکته که عمر مفید این بنر ۱ هفته بوده و پس از آن سرنوشتی نا معلوم دارد ( در صورت تغییر ناپذیری اسماء ) ، فرد سفارش دهنده می تواند محصولی ارزان تر را مد نظر خود قرار دهد . آگاهی از قیمت پارچه های خام ، رنگ ، استهلاک ماشین آلات و تعرفه های موجود نیز قدرت مقایسه بیشتری به کارفرمایان داده و سبب می شود تا از میان چند گزینه ، انتخاب وی به جای برگزیدن اولین ترین گزینه پیش روی ، مفیدترین ، با کیفیت ترین و اقتصادی ترین آن ها شود . در مواقعی نیز نا آگاهی از تفاوت محصولات و فرآورده ها باعث گران شدن چاپ بنر می شود . بطور مثال با آگاهی از تفاوت میان « بنر » و« فلکسی فیس » می توان آن ها را بجای هم بکار نبرد و قیمت متناسب با محصول مورد نظر پرداخت کرد . در مثال فوق ، فلکسی فیس یا فلکسی نوعی بنر با قابلیت عبور نور از دل خود می باشد که سبب می شود تا نوشته های آن در طول شب ، بواسطه نور پشت آن خوانا باشد ، در صورتی که بنرهای معمولی دارای ضخامت بیشتری بوده و برای روشنایی آن باید از نور خارجی استفاده کرد . اطلاع از همین موضوع ساده می تواند متقاضیان را از انتخاب ماده اولیه اشتباه بر حذر دارد ، مطلبی که برخی از متصدیان چاپ بنر به مراجعین اعلام نمی دارند . علاوه بر جنس پارچه ، تغییرات در نوع رنگ ، پرینتر و متدهای استفاده از آن ها و ابعاد نیز می تواند در تولید چاپ بنر ارزان نقش بسزایی داشته باشند . تیراژ بنرها از دیگر عوامل ارزان شدن قیمت تمام شده آن ها می باشد ، طبیعیست که با افزایش تعداد آن ها ، هزینه هریک شامل تخفیف شده و با قیمت مناسبتری مهیا می گردند .


چاپ بنر

چاپ بنر تولد

بی تردید روز تولد هر شخصی ، یکی از خاص ترین تاریخ های زندگی و روزهای سال می باشد . روزی که وارد پیکر دنیوی خود شده و از موهبت های بی پایان این جهان بهره مند گشته است . از سویی دیگر ، روز تولد این فرد برای اطرافیان وی نیز روزی میمون و فرخنده می باشد ، چراکه در این روز قدوم نورسیده ای به زندگیشان باز شده و رنگ تازه ای به آن بخشیده است . همواره یکی از دلایل ذوق و شوق فراوان کودکان و البته بزرگسالان  برای فرا رسیدن روز تولدشان ، دریافت هدایای بزرگ و کوچکیست که در شاید در مواقع دیگر سال ، امکان حصول آن را نداشته باشند ، از سوی دیگر عطف همه نگاه ها به سمت آن ها ، می تواند برای یک شب به ابر قهرمان بودنشان صحه گذارد .  اما برای بزرگسالان ، شرایط به گونه دیگری پیش می رود . انسان ها با افزایش سن و گرفتاری در ورطه زندگی روزمره ، دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و تجربه شرایط دشوار ، علاوه بر از بین رفتن رمق و ذوق دوران کودکیشان در ایامی مشابه ، توقع خود مبنی بر دریافت کادو و هدیه را نیز تا حدی از دست می دهند . در این سن ، شاید دریافت یادبودی ولو در شمایل یک نقاشی ، دست نوشته و یا پیام تبریک نیز احساس خوبی در آن ها القاء کند . نا گفته نماند که حس غافل گیری در قید و بند سن و سال اسیر نمی شود و آدمیان ، تجربه هیجان از این جنس را در تمامی برهه های زندگی دوست دارند . با جمع بندی موارد فوق ، می توان اینگونه اذعان داشت که چاپ بنر تبریک تولد می تواند یکی از بیاد ماندنی ترین هدایای تولد هرکسی شود . هدیه ای که منتقل کننده حس غافلگیری بوده ، از سطح توقعات فرد مذکور بالاتر نرفته ، ایده ای بکر و غیر تکراری می باشد و از همه مهمتر انتقال دهنده عشق و علاقه ای وافر به فرد مورد نظر می باشد . در هنگام چاپ بنر تولد در ابعاد مختلف ، چاپ عکسی از کودکی ، تصویری از ماجرا و رویداد ، مکان ، شخصیت و یا سایر علاقه مندی های باب میل فرد مذکور در پس زمینه بنر ، می تواند بسیار تاثیر گذار و لذت بخش باشد . استفاده از جملات احساسی ، عاطفی ، پند آموز و حتی فکاهی نیز می تواند تصویر پاک نشدنی در ذهن فرد بجای گذارد .  در پایان لازم به ذکر است که چاپ بنر به عنوان کادوی تولد و یا وسیله ای تزئینی از سوی میزبان ، حرکتی بکر تلقی شده و عکس العمل سایرین در برابر آن بسیار دیدنی خواهد بود . با چاپ بنر تولد ، از نظر جنبه های مالی نیز به تهیه کنندگان آن فشار چندانی وارد نمی شود ، این در حالیست که شاید با هزینه های چند برابری نیز نتوان هدیه ای جذاب ابتیاع کرد .

چاپ بنر