چاپ بلوط

چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر کربلا , چاپ بنر شبانه روزی , بنر

چاپ بلوط

چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر کربلا , چاپ بنر شبانه روزی , بنر

چاپ بنر مشهد


شهر مشهد ، پس از تهران بزرگترین شهر ایران از نظر وسعت و جمعیت بوده و  بواسطه قرارگیری مرقد علی بن موسی الرضا علیه السلام در آن ، پایتخت مذهبی ایران می باشد . حضور سالانه میلیون ها نفر از سراسر کشور و همچنین شیعیان سایر نقاط جهان در این شهر سبب شده است تا بستر مناسبی برای کار و تجارت نیز در مشهد بوجود آید . احداث مراکز خرید غول پیکر ، اماکن تفریحی متعدد و هتل های 5 ستاره این شهر سبب شده است تا زائرین در کنار زدودن غبار دلتنگی از دلشان ، به تفریح و ساختن خاطراتی شیرین نیز مشغول شوند . این جاذبه ها در کنار نقاط گردشگری سنتی این شهر مانند آرامگاه فردوسی و کوه سنگیسبب شده است تا افراد غیر مذهبی نیز برای دیدار از این شهر ترغیب شوند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید که کشورهای ترکیه ، قرقیزستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان ، پاکستان ، افغانستان و عراق در این شهر دارای کنسولگری می باشند که این عامل نیز می تواند جاذبه ای برای کشش اهالی این کشورها به سوی مشهد باشد .  همه این عوامل سبب می شود تا مجموعه های تولیدی و خدماتی مشهد درصدد میهمان نوازی از گردشگران برآیند و به موازات سرویس دهی به این افراد ، سود حاصله از فعالیت های خود را نیز افزایش دهند . ازسوی دیگر این بازار استثنایی سبب می شود تا ارائه دهندگان خدمات نیز افزایش یابند . بطور مثال در گرمای بازار هتل آپارتمان های مشهد ، صدها گزینه وجود دارد که زائرین می توانند در آن ها سکنی گزینند ؛ در حالی که کمابیش امکانات همه هتل های 3 ستاره مشهد در یک سطح می باشد ، ولی در مواقعی شاهد این هستیم که برخی از آن ها دارای رونق بیشتر و مشتریانی ثابت هستند . شاید عوامل متعددی در این پدیده دخیل باشد ؛ اما مطمئنا یکی از این عوامل میزان تبلیغات هریک می باشد . تبلیغات همواره در قالب تیزر های تلوزیونی نمود پیدا نمی کند ، بطور دقیقتر می توان اذعان داشت که همه مجموعه ها بودجه مالی چنین تبلیغاتی را ندارند به همین دلیل به روش های دیگری روی می آورند که چاپ بنر یکی از آن ها می باشد . چاپ بنرهای تبلیغاتی و تابلوهای هر فروشگاه نوعی از تبلیغات هستند که با هزینه ای کم ، تبلیغی موثر و در دسترس می باشند . چاپ بنر علاوه بر تبلیغات ، برای عرض خیر مقدم به حجاج و سایر زائرین عتبات عالیات نیز استفاده می شود . با توجه به بافت مذهبی شهر مشهد ، همه ساله عده زیادی از اهالی این شهر به اماکن زیارتی جز مشهد مشرف می شوند . از این روی چاپ بنر با کیفیت و مرغوب برای این افراد می تواند علاوه بر خشنودی آن ها ، بازاری رقابتی برای فعالین این حرفه بوجود آورد . از سوی دیگر ، وجود اعیاد ، رحلت و شهادت های ائمه اطهار مستلزم اطلاع رسانی و تسلیت می باشد که این امر به کمک چاپ بنر محقق می گردد .

چاپ بنر و فلکس


دنیای امروز ما ، دنیای تبلیغات می باشد و این امریست که نه بر شخصی پوشیده است و نه کسی منکر آن می شود . صنعت تبلیغات که با گردش میلیاردها دلار در سال در بطن آن ، به یکی از پولسازترین مشاغل قرن 21 تبدیل شده و می توان ادعا کرد که همه مجموعه ها ، خواه کوچک و خواه بزرگ ، هیچ یک بدون تکیه بر تبلیغاتی در اندازه خود ، وسع مالی و بازار رقابتیشان ، نمی توانند به خواسته های خود برسند و ورشکست می شوند . از این روست که در گوشه گوشه زندگی خود تبلیغات فراوانی را در قالب بیلبورد های خیابانی ، تیزرهای رادیویی و تلوزیونی ، پوسترهای دیجیتالی ، متون اینترنتی و حتی توصیه هایی زبان به زبان و سینه به سینه منتقل می شوند مشاهده می کنیم . شاید برای شما پیش آمده باشد که از روی تابلوی یک فروشگاه ، رستوران و بنا ، محتوای آن را مورد قضاوت قرار داده، آن را انتخاب ، رد و یا بیزاری جسته اید .  این تابلو ها نیز خود در ابعادی کوچک ، تبلیغات بسیار موثری می باشند ، کمااینکه ورود اولیه هر مشتری به یک رستوران یا فروشگاه می تواند به تبدیل وی به وفادارترین مشتری مجموعه فوق منجر شود . بنر های سردر اماکن مختلف ، شناسنامه محل نصبشان بوده و متقاضیان زیادی را به سوی خود می کشانند .  با این مقدمه و اشاره به این مطلب که این تبالیغ می تواند مربوط به اشاعه تفکرات یک جناح سیاسی ، خط فکری و یا یک نهاد و ارگان دولتی باشد ، به گستره تابلوهای فلکس و چاپ بنر وارد می شویم . در مقالات پیشین در مورد تفاوت های کلی بنر و فلکسی صحبت کردیم . به عنوان مثال در چاپ بنر ، درج تصاویر و عبارات به صورت واضح و خوانا که نیاز به عبور نور از میان آن نبوده و نمایش آن در گرو نور حمایت کننده نمی باشد ، است . اما این مراحل در تولید فلکس کمی پیچیده تر بود و  ساخت فلکس منوط به چاپ پرنگ آن  ( پر رنگ به این دلیل که با اعمال نور از پشت ، همچنان خوانا و قابل مشاهده باقی بماتد ) روی پارچه ای با توانایی عبور نور بود که پس از نصب روی باکس هایی حاوی لامپ مهتابی و یا LED  به نمایش محتوا در طول شبانه روز می پرداخت . از مزایای بنر می توان به امکان نصب آن در اماکن بیشتر نسبت به فلکس ، مقاومت بیشتر ، نیاز به مراقبت کمتر و هزینه بسیار بصرفه تر آن اشاره کرد . از سوی دیگر فلکسی به دلیل داشتن سخت افزار های بیشتر ، هزینه نهایی بیشتری نسبت به بنر دارد ، ناگفته نماند که فلکسی چشم نوازی بیشتری هم نسبت به بنر داشته و عمده فعالیت مفید خود را شباهنگام انجام می دهد پس به این دلیل است که فروشگاه و رستوران ها که اوج زمان جذب مشتریشان پس از غروب خورشید می باشد ، اغلب از فلکس برای شناساندن خود به دیگران استفاده می کنند .

تعرفه چاپ بنر


همواره در کشورهایی که قیمت اجناس و خدمات در آن ها مصوب نشده اند ، شاهد تفاوت قیمت در اقصی نقاط آن هستیم . به عنوان مثال ، کالایی مانند یک سینمای خانواده  در مرکز خریدی مجلل در تهران با قیمت n تومان بفروش می رسد ، حال با اندکی جستجو می توانیم همان جنس را با قیمتی ارزانتر از محله ای دیگر ابتیا کنیم ، نکته غیرقابل باور این رویداد ، امکان خرید همین جنس از یک شهرستان با نصف قیمت می باشد . برعکس این قضیه نیز صادق است ، به بیان دیگر ممکن است که کالا یا خدماتی در تهران ارزان و در شهرستان ها گران باشد . دلایل متعددی برای این اختلاف قیمت وجود دارد که اصلی ترین آن ، عدم نظارت دقیق صنف مربوطه می باشد . ورود قاچاقی کالا ، اجاره بهای فروشگاه ها و محل قرارگیری آن ها ، سطح در آمد مشتریان ، تعداد مشتریان و کمیت سفارشات آن ها نیزدر این تفاوت قیمت ها موثر است . در مورد تعرفه چاپ بنر ، موسساتی که در منطقه بورس این حرفه قرار دارند ، تعداد مشتریان بیشتری دارند ، کمیت سفارش مشتریان ثابتشان زیاد است و ترجیح می دهند که سود خود را کم کرده ولی بنرهای بیشتری را چاپ کنند  و در مجموع دارای تعرفه ارزان تری برای چاپ بنرهای خود هستند . علاوه بر این عوامل ، تعرفه چاپ بنر به مشخصات فنی و فیزیکی چاپ نیز بستگی دارد . نوع ماشین آلات مورد استفاده برای چاپ ، نوع رنگ مورد استفاده قرار گرفته ، ابعاد بنر ، جنس پارچه بنر ، نحوه نور پردازی آن ، میزان ظرافت مد نظر مشتری و سایر آپشن های آن قیمت تمام شده بنر را مشخص می کنند . جنس بنر های رایج در ایران معمولا از 3 متریال مش ،  استیکر و یا  لمپوست بنر می باشد . مش به بنری گفته می شود که دارای سوراخ های بسیاری است . این بنر که در انواع چسبان و معمولی قابل تولید می باشند ، به علت وجود سوراخ های متعدد تولید حباب نکرده و نصب آسانی حتی برای غیر حرفه ای ها دارد . از رایج ترین بنر های مش چسبان می توان به روکش اتوبوس های تند رو اشاره کرد که مخاطبان بیرون تصویری با کیفیت را می بینند و مسافرین داخل اتوبوس بواسطه حفره های متعدد و اختلاف روشنایی محیط بیرون را . استیکرها نیز برچسب هایی با زمینه شیشه ای و بی رنگ می باشند که سبب می شود تا از آن ها در همه جا استفاده شود . فضای درونی وسایل نقلیه و ایستگاه های آن ها ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، ادارات و از مهمترین مصرف کنندگاه آن می باشند . لمپوست بنر نیز در واقع بنر های تبلیغاتی رایج می باشند که دارای مقاومت زیادی در برابر  رطوبت ، حرارت و فرسایش می باشد . در مورد کاربرد این بنر و ویژگی های آن نیز به تفصیل صحبت شده است ، ولی لازم به ذکر است که با تغییر محل قرارگیری چارچوب اصلی آن ، کاربرد این بنر نیز تحت الشعاع قرار می گیرد ، به عنوان مثال بنری که بالا و پایینش فیکس شده است کاربرد متفاوتی و محل نصب منحصر بفردی نسبت به بنری که 4 سوی آن درگیر است دارد . تمامی موارد فوق در قیمت و تعرفه چاپ بنر دخیل می باشند .

چاپ بنر در تهران


در مقالات پیشین در باب اهمیت تبلیغات در تهران ، محاسن آن ، تبلیغات به کمک چاپ بنر و کلیاتی از این دست اشاره کردیم . در این مقاله قصد داریم تا با بررسی ویژگی های یک بنر خوب ، بهترین راه چاپ بنر را معرفی کنیم . می دانیم که یکی از فاکتورهای مهم در چاپ بنری ایده آل ، دستگاه چاپگر آن می باشد . این دستگاه که در عرض های گوناگون موجود می باشد ، دارای قیمتی چند ده میلیونی بوده و همین قیمت نسبتا زیاد سبب شده است تا افراد معدودی در تهران توانایی خرید و چاپ بنرهایی با اندازه های غیر متعارف را داشته باشند . یکی از مهمترین ویژگی های بنر خوب ، عدم پله پله بودن تصویر در نتیجه لرزش های چاپگر می باشد . دستگاه های سبک وزن ، به دلیل نوسانات فولی و تسمه ، دارای لرزشی اندک می باشند که در بنر هایی با جزئیات زیاد ، این خطاها کاملا مشهود است . برای مقابله با این مشکل ، استفاده از پرینتر هایی با وزن زیاد و سلبیت بیشتر سبب می شود تا چاپ بنر از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و خروجی مطلوب تری داشته باشد . از دیگر عوامل تفاوت چاپ بنر در تهران می توان به توانایی های متصدی چاپ محصول اشاره کرد . معمولا اپراتورهایی که هد دستگاه را تمیز کرده و در فواصل زمانی معینی تراز می کنند ، هد ها را شسته و پرز زدایی می کنند و همچنین به نظافت پرینتر خود اهمیت فراوانی می دهند ، بنر های مطلوب تری را نیز چاپ می کنند . چاپ بنر عملی پر ظرافت است و به دلیل اینکه با جوهری چسبنده و مدیایی پرزدار در تماسند ، ارتکاب خطایی کوچک ، منجر به ایجاد اختلال در چاپ شده و عملا مدیای مد نظر بلا استفاده می شود . از این روست که گفته می شود پاکیزگی ابزار آلات مرتبط در کیفیت نهایی محصول موثر است .  مدیا یا پارچه ای که قصد چاپ روی آن را داریم ، توسط غلتک هایی باز می شوند . بلبرینگ های این غلتک ها از ملزومات بسیار حساس دستگاه چاپ به شمار می روند . اگر این بلبرینگ ها دارای اصطکاکی بیش از حد استاندارد باشند و یا با یکدیگر هماهنگ نباشند ، مدیا به صورت مستقیم در برابر جریان رنگ قرار نمی گیرد و محصول نهایی کج و یا چروک می شود ، این مطلب که در چاپ بنرهای بزرگ بیشتر خود نمایی می کند سبب شده است تا توجه ویژه ای جلب غلتک های دستگاه گردد . کیفیت چاپ بنر در زمستان و تابستان نیز متفاوت است و دلیل آن تفاوت دمای این دو فصل است . هد و نازل آن در هوای گرم منبسط می شود و از سوی دیگر با انبساط جوهر و تغییر غلظت آن ، رنگ به صورت قطره ای روی مدیا می چکد . از سوی دیگر ، سرما سبب انقباض جوهر و هد شده که منجر به پاشش پودری رنگ می گردد لذا از دیگر پیشنیازهای چاپ بنر خوب ، قرارگیری دستگاه در محیطی با دمای نرمال می باشد .

چاپ بنر ترحیم


در قرن حاضر ، با رشد جمعیت جهان ، خیلی از فاکتورهای یک زندگی سالم دست خوش تغییرات فراوانی قرار گرفته اند . در قرون گذشته ، انسان ها با وجود هوایی پاکیزه ، غذایی سالم ، تحرک و استراحت  کافی ، عمر طولانی تری نسبت به نوادگان خود داشته و بدون در نظر گرفتن جنگ ، کهولت سن ، امراض واگیردار و بلایای طبیعی ، علت کمی برای درگذشتن وجود داشت . در حالی که امروزه ، با وجود پیشرفت های چشم گیر در زمینه پزشکی ، به همان میزان نیز امراض خطرناکی شیوع یافته اند که بسیاری از آن ها لا علاجند . رشد جمعیت سبب شده است تا دولتمردان جهان به روش های گوناگونی برای تولید مواد غذایی و سیر کردن مردمانشان روی آورند که این روش ها در مواقعی با سلامت انسان در تضاد بوده و امراض دیگری چون فشار خون ، چربی ، قند و را با خود به ارمغان می آورد . تحرک کمی که بواسطه استفاده از وسایل نقلیه و شغل های کم تحرک بوجود آمده اند نیز به کمک این نوع تغذیه آمده و سبب پیدایش اضافه وزن در انسان ها شده است . استرس زندگی شهری و فشارهای روحی و روانی متعدد و همچنین  آلودگی آب های آشامیدنی و هوا که معلول فعالیت خودرو و کارخانه ها می باشند نیز مزید بر علت شده است تا آمار تلفات سکته و انواع سرطان سر به فلک کشیده و مرگ و میر به طریقی سرسام آور افزایش یابد . تصادفات ، استعمال دخانیات و مواد مخدر و سایر عواملی هم که از دیرباز وجود داشته اند نیز به قوت خود باقیند ، لذا همه روزه شاهد درگذشت افراد زیادی  در پیرامون خود هستیم . فقدان این افراد با هر سن ، نژاد ، رنگ ، ملیت و فرهنگی برای نزدیکان وی بسیار دردآور است . یکی از ویژگی های خوب انسان ها ، برقراری همدلی و صمیمیت میان آن ها در سختی ها ، ناراحتی ها و تنگنا هاست و پدیده فوق نیز از این قائده مستثنی نیست . ابراز همدردی نیز در طول سالیان متمادی تغییرات فراوانی را به چشم دیده است که در حال حاضر و در کشور ما ، یکی از راه های تسلی بخشیدن به صاحبان عزا ، استفاده از پیام های تسلیت نوشتاری می باشد . این پیام ها که با کمک چاپ بنر به منصه ظهور می رسند ، می توانند القا کننده حس حمایت و همدردی با داغداران باشند . در زمانه ای که انسان ها خود را تنها تر از همیشه می یابند ، بوجود آمدن چنین احساسی فواصل بینشان کمتر شده و خانواده متوفی دستان گرم دوستان و آشنایان صمیمیشان را روی دوش خود حس می کنند .چاپ بنر به روش های نوین ، علاوه بر ارائه خروجی بهتر و با کیفیت تر نسبت به نمونه های سنتی خود ، از قیمتی مقرون بصرفه تر برخوردار بوده و در زمانی سریعتر نیز آماده می شوند . چاپ بنر های تسلیت که در ابعاد مختلف انجام می پذیرد ، فقط مختص فوت افراد عادی نمی باشد ، به عبارت دیگر چاپ بنر تسلیت برای ابراز حزن و همدردی هرگونه اتفاق ناگوار و ناراحت کننده می باشد که از نمونه های آن می توان به وقایع دینی مانند ایام شهادت ائمه اطهار و مناسبت های ملی مانند سالگرد رحلت امام خمینی اشاره کرد .